جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه سوزنده

عاشقانه


اس ام اس عاشقانه سوزنده


باغبان در را نبند


من فرد گلچین نیستم


من اسیر یک گلم


دنبال هر گل نیستم



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس عاشقانه سوزنده



خواهم ز خدا که بی وفایم نکند

غرق گنهم ولی رهایم نکند

یک خواسته دارم ز خدای تو عزیز

 در هر دو جهان از تو جدایم نکند


اس ام اس عاشقانه سوزنده



در املاء دوستی برای محبت تشدید بذار

تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه !



اس ام اس عاشقانه سوزنده



می دونی فرق تو با جاده چیه ؟

جاده رو باید اونقدر بری تا برسی به آخرش

ولی تو همین جوری آخرشی !



اس ام اس عاشقانه سوزنده



ز برق چشم تو چشم سرم سوخت

ولی عشق و صفا از چشمت آموخت

به چشم سر چو نتوانم تو را دید

دلم بسته به دیدار تو امید



اس ام اس عاشقانه سوزنده



چه غم داری به دل ای نام تو آرام جانم

که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم

بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری

ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری



اس ام اس عاشقانه سوزنده



آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی

وقتی غرق خوشبختی هستی !



اس ام اس عاشقانه سوزنده



ز حال من اگر پرسی ، جز دوری ملالی نیست

ملالی هم اگر باشد ، تو خوش باشی خیالی نیست

نمی دانم که در خاطر بری نام مرا یا نه

ولی این را بدان هرگز خیالم از تو خالی نیست


اس ام اس عاشقانه سوزنده



تو در من آن تب گرمی که آبم می کند کم کم

نگاهت نیز چون مستی خرابم می کند کم کم

منم آن کهنه دیواری به جا از قلعه های سنگ

که باد و آفتاب آخر خرابم می کند کم کم



اس ام اس عاشقانه سوزنده




چه تلخ محاکمه می شوند

پاییز و زمستان که برای جان دادن به درخت

جان می دهند و چه ناعادلانه کمی آن طرف تر

همه چیز به نام بهار تمام می شود



اس ام اس عاشقانه سوزنده
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد