جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه گریه دار

عاشقانه


اس ام اس عاشقانه گریه دار


می روم شاید فراموشت کنم


با فراموشی هم آغوشت کنم


می روم از رفتنم دل شاد باش


از عذاب دیدنم آزاد باش



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن





اس ام اس عاشقانه گریه دار



یک گوشه نشسته ام پر از تشویشم

 نقاشی چشمان تو هم در پیشم

 زیباتر از آنی که تصور بکنم

 من جز تو به هیچکس نمی اندیشم




اس ام اس عاشقانه گریه دار



من پر از حرف سکوتم

خالیم رو به سقوطم

 بی تو و آبی عشقت

 تشنه ام ، کویر لوتم


اس ام اس عاشقانه گریه دار



من از زمانه که دست تو داد تقدیرم

 هنوزم که هنوز است سخت دلگیرم

 تو رفته ای و من اندر هجوم خاطره ها

 چو قاب عکس قدیمی اسیر تصویرم


اس ام اس عاشقانه گریه دار




تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

 و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

 تو می آیی و من گل می دهم در سایه ی چشمت

 و بعد از تو منم ، با غصه های قلب سوزانم




اس ام اس عاشقانه گریه دار



نیلوفر تنها گلیه که برای زنده موندن باید دور یک گل بپیچه

 اجازه هست نیلوفر زندگیت بشم ؟



اس ام اس عاشقانه گریه دار




چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست

 از آن همه خوبی و محبت اثری نیست

 چشمم به در و گوش و دلم تنگ

 در کوچه ی تنهایی من رهگذری نیست


اس ام اس عاشقانه گریه دار



دنیا را میدهم برای لبخندت ، هراسی نیست !

شاد که باشی ، دنیا دوباره از آن من خواهد شد




اس ام اس عاشقانه گریه دار




وقتی که از کنار گل با تو عبور می کنم

من به حسادتش به تو حس غرور می کنم

زلالی آب روان به پیش چشم پاک تو

عشق تو را به هر زمان باز مرور می کنم

وسعت دریا و کویر به وسعت روح تو نیست

چشم حسادت زمان به بوسه کور می کنم



اس ام اس عاشقانه گریه دار



اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم

به خاطر سایلنت دلمه

نه اینکه معرفتم کمه !



اس ام اس عاشقانه گریه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد