جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه حسرت

عاشقانه


اس ام اس عاشقانه حسرت


بی تو دلم نیمه شبی سوی دشت


پر زد و آواره شد و برنگشت


لذت بیداری شبها توئی


تازه ترین اصل تمنا توئی


چشم تو آغاز پریشانیم


دوری تو علت ویرانیم



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس عاشقانه حسرت



آدمی در آغوش خدا غمی نداشت

 پیش خدا حسرت هیچ بیش و کم نداشت

 دل از خدا برید و در زمین نشست

 صدبار عاشق شد و دلش شکست

 به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود

 یادش آمد یک روز دل خدا را شکسته بود




اس ام اس عاشقانه حسرت




عدد یک همیشه یکه ؟

شاید در تمام عمرش نتونه بیشتر از یک عدد باشه !

 اما بعضی وقتها میتونه خیلی پرمحتوا باشه ؟!

1 دنیا ، 1 سرنوشت ، 1 خاطره ، 1 دوست



اس ام اس عاشقانه حسرت



بارالها ! ای خدای عدل و داد

 هرکه کرده یادی از ما زنده باد

 ما که معتاد رفیقیم و خمار روی دوست

 در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد !




اس ام اس عاشقانه حسرت



زندگی غمکده ای بیش نبود

 سهم ما جز غم و تشویش نبود

 به کدام خاطره اش خوش باشیم

 که کدام خاطره اش نیش نبود !



اس ام اس عاشقانه حسرت



در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر : شکسته ام !



اس ام اس عاشقانه حسرت




تو یه روز سرد برفی

 با دلم مثل پرنده

 لب حوض کنار نرده

 هرچی گشتم جای گرمی

 بهتر از قلبت ندیدم

 میشه دوستم داشته باشی

 آخه بیرون خیلی سرده



اس ام اس عاشقانه حسرت



باد می وزد...

میتوان دیواری ساخت با آسیاب بادی...

تصمیم با خود توست...!


اس ام اس عاشقانه حسرت


کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش

 بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد !



اس ام اس عاشقانه حسرت



دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت

 جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت

هنگام نهادن قدم بر سر خاک

 دیوار حرم به احترام تو شکافت



اس ام اس عاشقانه حسرت
نظرات 1 + ارسال نظر
ترنم چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد