جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا بی وفایی

عاشقانه


اس ام اس زیبا بی وفایی


دستم نمی رسد به بلندای چیدنت


باید بسنده کنم به رویای دیدنت



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس زیبا بی وفایی


باید آگهی فوتمو ببینی

 تا باورت بشه میمیرم برات



اس ام اس زیبا بی وفایی




تو بی نمک ترین آدم دنیا هستی.

...

...

آخه عسل که نمک نداره!



اس ام اس زیبا بی وفایی




دوستت دارم.به وسعت یه کهکشان

ای نام تو مرهم روح و روانم می خوانم از تو و می گویم

 که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان



اس ام اس زیبا بی وفایی



می گن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده ش میده ...

ولی من که بهترین بنده ش نیستم ..

پس چرا تورو به من داده ؟!



اس ام اس زیبا بی وفایی



شماره حساب دلمو می دم

 هر چی غم داری بریز به حساب.



اس ام اس زیبا بی وفایی



شاید دیگران در نبودنت "سرم" را گرم کنند

 ولی "دلم" را هرگز .



اس ام اس زیبا بی وفایی



تعداد دقیق مژه هایت را میدانم ، تعجب نکن

 مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟


اس ام اس زیبا بی وفایی



آرام ام ، مثل مزرعه ای که تمام محصولش را آفت زده

 دیگر نگران داس ها نیستم !



اس ام اس زیبا بی وفایی


خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

 به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !




اس ام اس زیبا بی وفایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد