جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مسیج عاشقانه خرداد ماه 92

عاشقانه


مسیج عاشقانه خرداد ماه 92


امروز امیر در میخوانه تویی تو


فریادرس ناله ی مستانه تویی تو


مرغ دل ما را که به کس رام نگردد


آرام تویی ! دام تویی ! دانه تویی تو !



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92



گل سرخ و سپیدم کی میایی

 بنفشه برگ بیدم کی میایی

 تو گفتی گل در آید من میایم

 گل عالم تموم شد کی میایی ؟



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92



به حرمت خاطرمون ، به دوری فاصلمون

 به تنگی رابطمون ، دلتنگتم ای مهربون



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92




با تو غزل ستاره ها نورانیست

 دل در نگاه تو ، زندانیست

 نگذر ز بهار ، باغ احساس

 چون بی تو تمام لحظه ها بارانیست



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92



خدایا چرا برای چیدن یک گل

 منت صد خار را باید کشید ؟



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92


آواز پرندگان مهاجر را بدرقه ی راهت میکنم

 تا بدانی همیشه منتظر آمدنت می مانم



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92


میفرسیم این پیامک را به دوست

 او که صدها خصلت زیبا در اوست

 بامرام و با صداقت با ادب

 ای پیامک خاک پایش را ببوس



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92



صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید

 انگار آمدن تو نزدیک است

 لمس بودنت مبارک !


مسیج عاشقانه خرداد ماه 92


شاید روزی دوباره کنار خوشبختی ها

منتظر آمدنت باشم

و تو بازهم دیر کنی !



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92


دم اونایی گرم که تو این قحطی محبت

 قلبشون مثل نگاهشون بوی محبت میده



مسیج عاشقانه خرداد ماه 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد