جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن و شعر عاشقانه خرداد 92

عاشقانه


متن و شعر عاشقانه خرداد 92


در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم


عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم


با عقل آب عشق به یک جو نمی رود


بیچاره من که ساخته از آب و آتشم


پروانه را شکایتی از جور شمع نیست


عمری است که در هوای تو می سوزم و خوشم



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




متن و شعر عاشقانه خرداد 92




کاش باور داشتی در باورم

 از نگاه شاپرک زیباتری

 با شکوهی مثل خورشید بزرگ

 از نسیم لاله هم بی همتا تری




متن و شعر عاشقانه خرداد 92



 کاش باور داشتی امید من

 آتشی سوزنده دارم از غمت

 کاش می دانستی ای یکتاترین

 تا افق تا آسمان می خواهمت



متن و شعر عاشقانه خرداد 92



فقط گوشه چشمی ار نگاه خدا

برای خوشبختی همه ی انسانها کافیست

 تنها به نگاه او میسپارمت !



متن و شعر عاشقانه خرداد 92



در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟

 تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟

 با آنکه ز ما یاد نکردی

 ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟



متن و شعر عاشقانه خرداد 92



بگیر از من تو این دل یادبودی

 که تنها لایق این دل تو بودی

 هزاران خواستند این دل بگیرند

 ندادم چون عزیز دل تو بودی



متن و شعر عاشقانه خرداد 92



شبی غم با دلم گفتگو کرد

مرا با چشمانت روبرو کرد

 دل می گفت که هرگز عاشقت نیست

 ولی دست دلم را گریه رو کرد



متن و شعر عاشقانه خرداد 92




جیگر طلا ، یار با وفا

 خوشگل و بلا ، نیسم صبا

 آخر صفا ، نفس هوا

 تکی به خدا !



متن و شعر عاشقانه خرداد 92



آه از این دل ، آه از این جام امید

عاقبت بشکست و کس رازش نخواند

 چنگ شد در دست هر بیگانه ای

 ای دریغا کس به آوازش نخواند



متن و شعر عاشقانه خرداد 92



به قاصدک زندگیت بگو

هیچ چیز نمیتونه یادت رو از دلم ببره

 حتی فاصله ها



متن و شعر عاشقانه خرداد 92




این که دور دور باشم از تو و نبینمت

 جا نمی شود به حجم باورم ، قبول کن

 گاه ، پر زدن در آسمان شعرهایت را

 از من ، از منی که یک کبوترم قبول کن



متن و شعر عاشقانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد