جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس زیبا خرداد 92


یــادَم بــاشَد


وَقتـیـ آمَـدی

رازِ بُــزُرگی را بــه تــو بِگـویَــمـ...

اینکــه دَر نَبــودنت،

آسِمــان آبـی نیستــ... !!!



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع ( bisms.ir ) رو بزن



اس ام اس زیبا خرداد 92


من قاریِ تواَم!

به چارده روایتـــــــــــــ

می خوانـــــــــــــــمت

و ناگهان

"حافظ" می شوم تو را



اس ام اس زیبا خرداد 92



چشمانت که می وزند

بر باد می رود دلم !

با هر نفس که می کشم..

دارائیم را به نامت می زنم ..

" دوستت دارم "



اس ام اس زیبا خرداد 92



میدانستم

دوباره باز خواهم گشت

اگرچه ناشناس

باید پر میشدم از تو

و خالی از ناگفته ها...



اس ام اس زیبا خرداد 92



مرگم باد...

مرگم باد اگر دمی کوتاه آیم از تکرار این پیش پا افتاده ترین سخن که

"دوستت دارم"...



اس ام اس زیبا خرداد 92



اســـــمتـــ چـــه بود؟؟؟

می خواهــــم

بن بـــســتــ های زنــدگـــیــم را

به

نامتـــــــ

کنم ...



اس ام اس زیبا خرداد 92



حال که جاده ای برای عبورم باز نمی کنی........

در بن بستم نگذار!



اس ام اس زیبا خرداد 92



مثل یه گل رز که به آب نیاز داره

مثل فصول سال که به تغییر نیاز دارن

مثل یه شاعرکه به قلم نیاز داره

من به تو نیاز دارم...



اس ام اس زیبا خرداد 92


من

شعرهــــایم را

از چشمهای تـــــو میدزدم"

..دیوان قشنگیست چشمـــــانت...



اس ام اس زیبا خرداد 92



اگر شعرهای من زیباست

دلیلش آن است

که تو زیبایی...

حالا

هی بیا و بگو

چنین است و چنان است...!!



اس ام اس زیبا خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد