جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه خرداد 92

عاشقانه


اس ام اس های عاشقانه خرداد 92


عاشقی چیزی برای هدیه نیست


طرح دریا و غروب و گریه نیست


عاشقی یک کلبه ی ویرانه نیست


صحبت از شمع و گل و پروانه نیست


عاشقی تنهای تنها یک تب است 


بی تو مردن در سکوت یک شب است



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن






اس ام اس های عاشقانه خرداد 92


آهای غریبه ی دیروز

آنقدر آشنا شدی ...

که امروز خطوط جسمت را از بَرم !

به امید فردایی در کنار هم .....



اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



من ازدیار عروسکها می آیم

اززیر سایه های درختان کاغذی

در باغ یک کتاب مصور ازفصلهای خشک

تجربه های عقیم دوستی وعشق




اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



مرا می شناسی تو ای عشق!

من از آشنایان احساس آبم

و همسایه ام مهربانی است

و طوفان یک گل مرا زیر و رو کرد...!



اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



من بیدم و تو باد

چقدر با ترانه ی چشمانت برقصم

تا باور کنی عاشقم...




اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



کاش

پلاکی بر گردنت بودم...

تا هنگام دویدن

به صدای ضربان قلبت بوسه میزدم...!!




اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



دم به دم ساعت به ساعت خواهمت

 گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت خواهمت

 گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند

 آن زمان ای مهربان من با اشاره خواهمت



اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه

قلب مهربانت چقدر بی رنگ است

وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی



اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



تو ناخدای عشقی

 من ساحلی غریبم

 لنگر بزن مسافر

 من خاک هر رفیقم



اس ام اس های عاشقانه خرداد 92



دلتنگ مباش

 من قلبم را سایه بان دلت کردم

و چشمانم را در انتظار دیدنت



اس ام اس های عاشقانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد