جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک احساسی خرداد 92

عاشقانه


پیامک احساسی خرداد 92


آرامم


مثل مزرعه ای که تمام محصولش را آفت زده


دیگر نگران داس ها نیستم !



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




پیامک احساسی خرداد 92



حتی کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند

 وای به وقتی که دل تنگ باشد !



پیامک احساسی خرداد 92



چشمانم را باز میکنم و او نیست

 این بی رحمانه ترین اتفاق هر روز است .



پیامک احساسی خرداد 92



دوستت خواهم داشت در سکوت

 مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد .



پیامک احساسی خرداد 92


جریان چیست ؟

چرا پیدا نمیشود جسد آنانی که ادعا میکنند برایمان میمیرند ؟



پیامک احساسی خرداد 92


کف بینی نکن !

دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !



پیامک احساسی خرداد 92



شاید دیگران در نبودنت "سرم" را گرم کنند ، ولی "دلم" را هرگز .



پیامک احساسی خرداد 92



تعداد دقیق مژه هایت را میدانم ، تعجب نکن

 مگر زندانی کاری جز شمردن میله های زندانش دارد ؟



پیامک احساسی خرداد 92



دستم نمی رسد به بلندای چیدنت

باید بسنده کنم به رویای دیدنت .



پیامک احساسی خرداد 92



خوبیهاست که باعث میشه آدما دلتنگ بشن

 به خاطر همه ی خوبیات یه عالمه دلتنگتم !




پیامک احساسی خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد