جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک رمانتیک خرداد 92

عاشقانه


پیامک رمانتیک خرداد 92


باز شب شد و من ناله سرایم


از عشق تو دلبر دگر نا ندارم


کی میشود آیی به سویم نازنینم


تا شب رود و من به سویت آیم



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




پیامک رمانتیک خرداد 92


من اون ماهی قرمز کوچولوهستم تو دل شیشه ای تو

مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم



پیامک رمانتیک خرداد 92


هر کجا که هستی بلوتوث قلبت رو روشن کن

 تا تمام وجودم رو برات سند کنم.



پیامک رمانتیک خرداد 92


نمیخوام به جزمن دوست دار دیگری باشی

 نمیخواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی

 نمیخواهم صفای خنده ات را دیگری ببیند

نمیخواهم کسی نامش،برلبهای توبنشیند

نمیخواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی

 نمیخواهم کسی یارت شوددرراه این هستی !



پیامک رمانتیک خرداد 92



می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

 چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

 اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی

 که نمی خوای از دستش بدی !



پیامک رمانتیک خرداد 92



اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نمیکنمٍ

 اگه زندگی بلد نباشم زندگی نمیکم

 اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطره تو یاد میگیرم !



پیامک رمانتیک خرداد 92



دوستت دارم.به وسعت یه کهکشان

ای نام تو مرهم روح و روانم می خوانم از تو و می گویم

 که به پای تو مانند شمعی آب می شوم تا پایان .



پیامک رمانتیک خرداد 92


می دونی اگه خورشید بمیره چی می شه

 اونوقت زمین دورتومی گرده

 ولی من نمی زارم چون فقط من باید دورت بگردم !



پیامک رمانتیک خرداد 92



مانند مجنون که لیلا را دوست دارد

مانند ماهی که دریا را دوست دارد

 مانند شاعری که شعرش را دوست دارد

مانند بلبلی که صدایش را دوست دارد

به خدا قسم که من هم تو را دوست دارم

 بی تو بودن را برای با تو بودن دوست دارم !



پیامک رمانتیک خرداد 92


عاشق کسی باش که لایق عشقت باشد نه تشنه عشقت

چون تشنه یه روز سیراب می شه !



پیامک رمانتیک خرداد 92


اتل متل رفاقت ، دل به تو کرده عادت

 برات دعا می کنم ، اینم رسم صداقت



پیامک رمانتیک خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد