جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عارفانه خرداد 92

عاشقانه


پیامک عارفانه خرداد 92


دوباره دلتنگت شدم


با اینکه تازه دیدمت


قرارمون امشب تو خواب


یادت نره می بینمت



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




پیامک عارفانه خرداد 92



یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه

 مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !



پیامک عارفانه خرداد 92



تو ویترین قلبم مجسمه ی بزرگی ازت ساختم

 تا جای هیچ مجسمه ی دیگه اونجا نباشه



پیامک عارفانه خرداد 92



نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل


 خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند .



پیامک عارفانه خرداد 92



باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم

 من میتوانم ، میشود ، آرام تلقین میکنم

 کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی

 این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !



پیامک عارفانه خرداد 92




صندوقچه ای بهر دلت خواهم بود

 دریا شوی ، تو ساحلت خواهم بود

 ای یار تو که قایق عشقم باشی

 من هم ملوان زبلت خواهم بود



پیامک عارفانه خرداد 92



اگر دوستم داری بلند فریاد بزن

حتی اگرنشنوم باورت می کنم عشقم . . .



پیامک عارفانه خرداد 92



از بی حواسی سرکلاس استاد گوشهایم را برید

خوشحال شدم امروز پشت گوشهایم را دیدم

 پس حتما تو را هم خواهم دید



پیامک عارفانه خرداد 92




در زمستانی ترین فصل دلم پیدایت شد

تابه حال بهار را این چنین حس نکردم

تو که آمدی نمناک شد چشمانم

نهراس اشک شوق دل میریزم



پیامک عارفانه خرداد 92



هر روز فاصله ها را طی میکنم برای دیدارت

نازنین هیچ وقت تنها نماندم با یادت



پیامک عارفانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد