جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه 92

عاشقانه


جمله های عاشقانه 92


تـــو برمی گردی


و زندگی را از جایی که پاره شده دوباره به هم می دوزیم


در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هستـــــــــ



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




جمله های عاشقانه 92



اگر دیدی دلی تنها نشسته

 میان رنج و غم تنها نشسته

 نگو آن دل چرا تنها نشسته

 بدان که دوریت او را شکسته



جمله های عاشقانه 92



دوستت دارم..

مگر این کافی نیست




جمله های عاشقانه 92



دلتنگی یعنی :

دقیقه به دقیقه گوشیت و چک کنی

و وانمود کنی که داری ساعتو میبینی



جمله های عاشقانه 92




این قدر خیال های بیهوده نباف

ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف

در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست

شک داری اگر، بیا دلم را بشکاف




جمله های عاشقانه 92




از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شده

 احساس می کنم جمجمه ام

با شکوه ترین امپراطوری دنیاست…



جمله های عاشقانه 92




بی عشق زیستن را جز نیستی چه نام است

یعنی اگر نباشی کار دلم تمام است



جمله های عاشقانه 92



چه بر سر عشق آمد

که از افسانه ها رسید به صفحه حوادث روزنامه ها؟!



جمله های عاشقانه 92



اگر میدانستم که انسانهارا به خاک میسپارند

 خاک میشدم تا تو را به من بسپارند.



جمله های عاشقانه 92


خودنویس محبتم را از سیاهی شب پر میکنم

و بر سپیدی صبح مینویسم بیادتم..



جمله های عاشقانه 92


تو همان شقایق معروف شعر سهرابی..

تا تو هستی زندگی باید کرد.



جمله های عاشقانه 92



مواظب این اس ام اس باش ؟

چون یه دل توشه که خیلی هواتو کرده!!!!!!!!!!!!




جمله های عاشقانه 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد