جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مسیج عاشقانه تیر 92

اس ام اس عاشقانه


مسیج عاشقانه تیر 92


می بینی ؟


دیگر تنها نیستم !


جای تو را بغض پر کرده است ...



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




مسیج عاشقانه تیر 92




جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند...



مسیج عاشقانه تیر 92




هنوز فرصت هست

هنوز می شود از چشمهای بارانی دری گشود

به معنای اولین خورشید و پشت حوصله عشق زندگانی کرد



مسیج عاشقانه تیر 92



خواب بودم سخن عشق تو بیدارم کرد

 بی خود بودم عطش عشق تو هوشیارم کرد




مسیج عاشقانه تیر 92



یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

 چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند




مسیج عاشقانه تیر 92



تا قیامت هم بدویم

به هم نمی‌رسیم؛

من و تو

دو کوپه از یک قطاریم.



مسیج عاشقانه تیر 92



از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه .... !

بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده




مسیج عاشقانه تیر 92



عشق ما

صدایی شد

در دهان پرنده ای

و به دور دست ها رفت

و بین شاخ و برگ درختان

گم شد




مسیج عاشقانه تیر 92



دلم دل نیست

دریا نیست

مرداب است که موجی هم سراغش را نمی گیرد

نه میل زیستن دارد

نه می میرد



مسیج عاشقانه تیر 92



چشمان تو حروف را، بی استفاده می کنند!

کافی است نگاه کنی



مسیج عاشقانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد