جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام عاشقانه تیر 92

اس ام اس عاشقانه


پیام عاشقانه تیر 92


پای من خسته از این رفتن بود


قصه ام قصه ی دل کندن بود


دل که دادم به یارم دیدم


راهش افسوس جدا از من بود 



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن



پیام عاشقانه تیر 92



کسی که در آغوش غم بزرگ شده

 تنهایی بهترین همدم اوست . . .




پیام عاشقانه تیر 92




تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق

 که نامی خوش تر از اینت ندانم

وگر هر لحظه رنگی تازه گیری

 به غیر از زهر شیرینت نخواهم . . .




پیام عاشقانه تیر 92




یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه

 یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه

یادت نره که آینه از طپش تو روشنه

 یادت نره نبودنت جونمو آتیش میزنه . . .



پیام عاشقانه تیر 92



همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد

 غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .




پیام عاشقانه تیر 92



خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای ، برای آن هنگام که

فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . .



پیام عاشقانه تیر 92



ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم

 اما محاله عطر خوشش رو از فضای دلمون پاک کنیم . . .




پیام عاشقانه تیر 92



دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟

حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !



پیام عاشقانه تیر 92



توی معبد چشات هرکی در زد ، باز نکن !

چون اونجا فقط زیارتگاه منه !




پیام عاشقانه تیر 92



سلام ، از سرد خونه مزاحم میشم !

اینجا یه قلب یخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !



پیام عاشقانه تیر 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد