جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه شب ها

اس ام اس عاشقانه شب ها 


رفت در ظلمت غم، آن شب و شب های دگر هم

نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم!

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم؟




 
اگر زحمت دیگران برات مهمه منبع رو بزن
 
منبع : اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه شب ها



مرد از راه چشم و زن از راه گوش به دام عشق می افتد .

دوری ، عشق را شدت می بخشد و نزدیکی ، قوت .

پیری مانع از عشق نیست . اما عشق تا حدی مانع از پیریست .




اس ام اس عاشقانه شب ها



هرگز ندانستم چگونه ستایش کنم تا آنکه آموختم چگونه دوست بدارم .

عشق ناتمام می گوید : من تو را دوست دارم چون به تو نیاز دارم

عشق تمام می گوید : من به تو نیاز دارم چون تو را دوست دارم .

در حساب عشق یک به اضافه یکی برابر است با همه چیز و دو منهای یک برابر با هیچ

محال است عاشق باشی و عاقل .




اس ام اس عاشقانه شب ها



چشمی که نظر نگه ندارد

بس فتنه که با سر دل ارد

اهوی کمند زلف خوبان

 خود را به هلاک میسپارد




اس ام اس عاشقانه شب ها



هر کجا که هستی ، هر کجا خودت را یافتی

 از هر آنچه که داری لذت ببر

 به  تمامی لذت ببر

 هر جا که هستی و از هر چه که در دسترس است

 احساس سپاس و نیایش داشته باش " . دالایی لاما




اس ام اس عاشقانه شب ها



گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست ....

بین من و عشق تو فاصله ای نیست ....

رفتی تو ، خدا پشت و پناهت .....

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست.



اس ام اس عاشقانه شب ها



یا من زنده نیست ...

یا زندگی همین است ....

 گرزندگی همین است ..

 بر مرگ آفرین باد .



اس ام اس عاشقانه شب ها



چندی است که بیمار وفایت شده ام ....

در بستر غم چشم به راهت شده ام ....

این را تو بدان اگه بمیرم روزی ....

مسئول تویی که مت فدایت شده ام ..



اس ام اس عاشقانه شب ها



همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظه ی زندگی آدم توسط کسی ساخته میشه

 که شیرین ترین و به یاد ماندنی ترین لحظه زندگیت را برایت ساخته است.




اس ام اس عاشقانه شب ها



به چشمانت بیاموزکه هر کس ارزش دیدن ندارد.




اس ام اس عاشقانه شب ها


دوست داشتن دل میخواد نه دلیل ....

دوست دارم از ته دل بی دلیل.





اس ام اس عاشقانه شب ها
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد