جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه عاشق و معشوق

اس ام اس عاشقانه
جملات عاشقانه عاشق و معشوق


عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر


 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



جملات عاشقانه عاشق و معشوق


تقدیم به کسی که کنارم نیست

ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد . . .



جملات عاشقانه عاشق و معشوق


عاشق بهترین ها نباش

 بهترین باش تا بهترین ها عاشق تو باشند . . .



جملات عاشقانه عاشق و معشوق



یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

 هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .



جملات عاشقانه عاشق و معشوق




مهم نیست در زندگی چه داری

 مهم اینه که چه کسی را داری . .



جملات عاشقانه عاشق و معشوق



وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند

 اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند.



جملات عاشقانه عاشق و معشوق



سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی وتنها ازدنیا خواهی رفت

 بگذار عظمت عشق را درک نکنی زیرا انقدر عظیم است که تو را نابود خواهد کرد




جملات عاشقانه عاشق و معشوق


از تنگنای نگاه تو امید مبهمی دارم

نگاهت را مگیر از من که با آن عالمی دارم

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست

وفا آنست که نامت را همیشه بر زبان



جملات عاشقانه عاشق و معشوق


یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟

سبب ساز سکوتِ مبهمت کیست؟

برایش صادقانه می نویسم:

برای آنکه باید باشد و نیست




جملات عاشقانه عاشق و معشوق



داستان زندگی من قصه ایست

 متن آن وجود تو پایان آن نبود تو...




جملات عاشقانه عاشق و معشوق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد