جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دل سنگی 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس دل سنگی 92


نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز

به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم !

تا از آسیب اشک هایم در امان باشد!

 
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس دل سنگی 92

 
اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدی نگیرش

 چون ارزشی نداره، چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه

 اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی

 اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی

که اسمش عشق واقعی یه روز مادرم منو نفرین کرد و

گفت: الهی درد بی درمون بگیری. نفرینش گرفت و عاشق شدم!



اس ام اس دل سنگی 92



سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

 شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

 آه باران من سراپای وجودم آتش است

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی


اس ام اس دل سنگی 92



داستان غم انگیز زندگی این نیست که انسانها فنا می شوند

 این است که آنان از دوست داشتن باز می مانند



اس ام اس دل سنگی 92


می رسد روزی که بی من روزها رو سر کنی

می رسد روزی که مرگ رو باور کنی

می رسد که تنها در کنار قبر من شعر های کهنه ام رامو به مو از بر کنی



اس ام اس دل سنگی 92



کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت : غرور ، عشق

 دروغ اونوقت کسی از روی غرور برای عشق دروغ نمی گفت



اس ام اس دل سنگی 92


گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست

ردپای اشک هایم را بگیر تابدانی خانه عاشق کجاست



اس ام اس دل سنگی 92



روز اول شوخی شوخی جدی شد

شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود

و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو



اس ام اس دل سنگی 92



خیلی سخته توی پاییز با غریبی آشنا شی اما وقتی که بهار شد

 یه جوری ازش جدا شی خیلی سخته یه غریبه به دلت

یه وقت بشینه بعد اون بگه که هرگز نمیخواد تو رو ببینه



اس ام اس دل سنگی 92



مردن آن نیست که در سینه ی خاک دفن شوم

مردن آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم



اس ام اس دل سنگی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد