جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس دوستت دارم 92


مبادا گفته باشی دوستت می دارم

دلت را می بویم مبادا شعله ای در آن نهان باشد

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس دوستت دارم 92



گفتی که دنیا را پر از غم دوست داری

 پس مطمئن هستم مرا هم دوست داری

 گفتی نمیخواهی ببارم عشق اما

 شعر غریبی را که گفتم دوست داری


اس ام اس دوستت دارم 92


باز در کلبه ی عشق عکس تو مرا ابری کرد.

عکس تو خنده به لب داشت ولی اشک چشم مرا جاری کرد



اس ام اس دوستت دارم 92


دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم

 اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم

 تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم

 که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت



اس ام اس دوستت دارم 92



روز اول شوخی شوخی جدی شد

شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود

 و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو



اس ام اس دوستت دارم 92


دیگه یار نمی خوام وقتیکه می بینی

 عشق دوروغه چراغش بی فروغه آخه

 وقتی که وفا نیست عشقو عاشقی چیست؟؟؟؟؟




اس ام اس دوستت دارم 92



سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها

نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه میگذرند نیست

پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا



اس ام اس دوستت دارم 92


تو بارانی من باران پرستم

تودریایی من امواج تو هستم

 اگر روزی بپرسی باز گویم:

تو من هستی و من نقش تو هستم



اس ام اس دوستت دارم 92


طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره

 بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا میشه



اس ام اس دوستت دارم 92


خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان

 باید از جان گذرد هر که شود همدمشان

 روزی که سرشتند ز گٍل پیکرشان

سنگی اندر گٍلشان بود و همان شد دلشان



اس ام اس دوستت دارم 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد