جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اشک چشم 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس اشک چشم 92


دوست دارم شب را به غم سر کنم

دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق

عشق را عنوان آن دفتر کنم

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس اشک چشم 92


اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنیا را در هشتاد روز بچرخم

ترجیح میدهم دور تو بچرخم  ،  چون تو دنیای منی



اس ام اس اشک چشم 92


سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی

و تنها از دنیا خواهی رفت.

بگذار عظمت عشق را درک نکنی.

زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد



اس ام اس اشک چشم 92


نابینا گفت : دوستت دارم ماه گفت تو که منو نمی بینی؟

 چطوری دوستم داری . نابینا گفت :اگه می دیدمت ؟

عاشق زیبایت می شدم .

اما حالا که نمی بینمت عاشق خودت هستم



اس ام اس اشک چشم 92


کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد

بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد



اس ام اس اشک چشم 92


تو را با تیشه عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم....

 از آن پس تو را چون بت پرستیدم....



اس ام اس اشک چشم 92


عزیزم به اندازه گل دو ستت ندارم چون پژمرده می شوی ....

به اندازه عمرم دوست ندارم چون یک روز تمام می شوی.....

به اندازه آسمان دوستت دارم چون تا قیامت هست و تا قیام قیامت دوستت دارم.



اس ام اس اشک چشم 92


عهد کردم اگر بوسه دهی توبه کنم .....

 که دگر باره از این گونه گناهان نکنم ......

 چون که برخواست لبانم ز لبانت...

توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم....



اس ام اس اشک چشم 92


دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد ....

 دوست آن است که هر لحظه بیادت باشد ....



اس ام اس اشک چشم 92


اسمت را چون گل گذاشتم ترسیدم پژمرده شوی .....

 گذاشتم خورشید ترسیدم غروب کنی .....

تصمیم گرفتم بزارم جونم که اگه رفتی با هم بریم....



اس ام اس اشک چشم 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد