جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستانی 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس زمستانی 92


امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که

از عشق تو لبریزه گرم باشه

 روزای زمستونیت قشنگ

  
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس زمستانی 92


آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی

 یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم ...



اس ام اس زمستانی 92



زمستان بهانه است برف از آسمون خسته می شه !

پاییز بهانه است برگ از درخت خسته می شه!

اس ام اس بهانه است دلم برات تنگ می شه !



اس ام اس زمستانی 92


دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ،

اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن ...



اس ام اس زمستانی 92


اگه به تو زل نمیزنم

 رازی است که با نگاه فاش میشود . . .



اس ام اس زمستانی 92


سر کلاس ریاضی بود که استاد دو خط موازی کشید رو تخته.

 خط پایینی نگاهی به خط بالایی کرد تو دلش عاشقش شد.

خط بالایی هم نگاهی به خط پایینی کرد تو دلش عاشقش شد.

در همین هنگام بود که استاد داد زد

دو خط موازی هیچ وقت به هم نمی رسن !



اس ام اس زمستانی 92


توای زیبا ترین شعر رهایی ....

 تو ای گلبرگ سرخ آشنایی ....

میان کوچه های قلب تارم ......

به دنبال تو میگردم کجایی


اس ام اس زمستانی 92


زندگی اجبار است .....

مرگ انتظار است .....

عشق یک بار است ......

جدایی دشوار است



اس ام اس زمستانی 92


هرگز عشق را گدایی نکنید

زیرا هیچگاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود



اس ام اس زمستانی 92


هیچ کس ویرانیم را حس نکــرد

وسعت تنهائیــم را حـس نکــرد

در میان خنده هـــــای تلخ مــن

گریه پنهـــانـــیم را حـــس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم راحس نکرد

آن کـه با آغـــاز مــن مانوس بود

لحظه پــایـانـیم را حـس نـکرد ..


اس ام اس زمستانی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد