جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خاک 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس خاک 92


خاک شد هرکه بر این خاک زیست 

خاک چه داند که در این خاک کیست

سرانجام که باید در خاک رفت

 خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس خاک 92


تو را در عین دوری دوست دارم

تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام

 تو را صد سال نوری دوست دارم






سنگ در برکه می اندزمو می پندارم

با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد,

کی به اندختان سنگ پیاپی در آب

ماه را میشود از حافظه‌ی آب گرفت



اس ام اس خاک 92


آغاز هر روز شروع دوباره برای آموختن است

 آغازی برای تکاندن غبار از دل

و نشاندن غنچه های محبت و عشق ٬

پس شروع دوباره زندگی بر تو مبارک . . .



اس ام اس خاک 92


در کدامین ایینه می توان تو را جستجو کرد ؟

در کدامین چشمه زلال می توان تو را دید ؟

در کدامین راه نرفته تو را می توان پیمود ؟

سهم من از تو چیست.... گلدان خالی کنار پنجره ....



اس ام اس خاک 92


خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروی.

 دو تا دست داد تا نگه داری.

دو گوش برای شنیدن و دو چشم برای دیدن داد ولی چرا فقط یک قلب به تو داد؟

 چون قلب دوم تو رو به کس دیگری داد تا تو آن را پیدا کنی



اس ام اس خاک 92


امشب به قصه ی دل من گوش میکنی

 فردا مرا چو قصه فراموش میکنی


اس ام اس خاک 92


وقتی معلم پرسید عشق چند بخشه ؟

 زود دستمو بالا بردم و گفتم یک بخش ' اما از وقتی تو رو شناختم

 فهمیدم عشق سه بخشه : عطش دیدن تو

شوق با تو بودن............... و اندوه بی تو بودن



اس ام اس خاک 92


واست یه دسته گل فرستادم

 با هزار مصیبت در میان اون همه گل تونستم

 یه گل مصنوعی بزارم و در آخر برات بگم

 تا خشک شدن آخرین گل دوست دارم


اس ام اس خاک 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد