جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس تنهایی


بلند ترین شاخه درخت

یک واژه را می فهمد ، و آن هم تنهائیست

  
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس تنهایی


فریاد من از داغ توست ، اینگونه خاموشم نکن

حالا که یادت میکنم ، دیگر فراموشم نکن



اس ام اس تنهایی


در سرای گل فروشان گرچه گل بسیار است

 چون تو گل پیدا نمودن مشکل و دشوار است



اس ام اس تنهایی


ای اشک ، گرم و آرام ببار بر گونه بیمار من

ای غم ، تو هم لذت ببر از این همه آزار من



اس ام اس تنهایی


عشق یک واژه زلال است ، تو باید باشی

 قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی

فال حافظ زدم آن رند غزل خوان هم گفت

 زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی



اس ام اس تنهایی


شب شکست ، پیمان شکست

عهدی شکست ، قلبی شکست

از شکست هر شکستی بر دلم آهی نشست . . .



اس ام اس تنهایی


گفتند: مسافری آمده از راهی دور وبا خودش باران آورده، باران عشق! وتوسراسیمه آمدی.

 مسافر بارانی عشق را در دستهای تو گذاشت ورفت. وتواما.... با دستهایت چه کردی؟!


اس ام اس تنهایی


هیچوقت به چشمات راز دلت رو نگو چون راز نگه نمی دارد و گریه می کند


اس ام اس تنهایی


اگه تورو خواستن اشتباهه ... اگه باتوبودن اشتباهه ...


اگه عاشق توبودن اشتباهه ... اگه واسه تومردن اشتباهه ...

پس توبهترین و قشنگترین اشتباه زندگی من هستی


اس ام اس تنهایی


کنارتو آشیانه می کنم فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم

کسی سؤال می کند به خاطر چه زنده ای ومن برای زندگی تورا بهانه می کنم


اس ام اس تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد