جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده و لبخند


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس خنده و لبخند


توی زندگیت هرگز اخم نکن

 چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه

  
 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس خنده و لبخند


دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم، تمومى نداره…

 تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم!



اس ام اس خنده و لبخند


یه روز سرد وقتی دنبال جایی برای قایم شدن می گشتم نتوانستم

جایی گرمتر از قلبت پیدا کنم… فراموشم نکن بیرون خیلی سرده




اس ام اس خنده و لبخند


یه نصیحت: مواظب خودت باش.

یه خواهش:هیچ وقت عوض نشو.

یه آرزو: فراموشم نکن.

یه دروغ: دیگه دوستت ندارم.

یه حقیقت: دلم برات تنگ شد




اس ام اس خنده و لبخند


سلامی به گرمی آش رشته، که روش با پیازداغ نوشته:

“دوست دارم عزیزم”


اس ام اس خنده و لبخند


غربت را نباید درالفبای شهرغریب جستجو کرد.

همین که عزیزت نگاهش را به طرف دیگری کرد، تو غریبی.



اس ام اس خنده و لبخند


خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی

به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی.



اس ام اس خنده و لبخند


انتظار سخت است، فراموش کردن هم سخت است. اما اینکه ندانی باید

انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است.



اس ام اس خنده و لبخند


اگر کسی را دوست داری

 به او بگو ، زیرا قلبها معمولا با کلماتی که ناگفته می مانند ، می شکنند .

 (جرج آلن)



اس ام اس خنده و لبخند


سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی

 چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن

سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن


اس ام اس خنده و لبخند
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد