جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس گریه دار


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس گریه دار


خواب اصحاب کهف قصه تکراری ماست

 ما همانیم که در غار دلت پوسیدیم

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس گریه دار


همه در دایره ی دوست گرفتار شدند

 بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ،

عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند

یار از خون دل عشق خبردار نشد ،

چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند

 خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد




اس ام اس گریه دار




چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد

چه نکوتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد

پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند

چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد . . .



اس ام اس گریه دار



عشق فرآیندی است که در طی آن من به تو کمک کنم تا به خود واقعی ات

نزدیکتر شوی ، نه آنچه من می خواهم . . .



اس ام اس گریه دار



هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد

که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد . . .



اس ام اس گریه دار



غم ها چو کوه گشته و بیداد میکند

 عمرش دراز باد آنکه ز ما یاد میکند . . .




اس ام اس گریه دار



عشق زیباست ، اما وقتی بی وفائی را دیدی ، عشق را مجازات نکن . . .



اس ام اس گریه دار


میخواهم از چشمان تو دنیائی بسازم

 تا همه دنیای عاشقان دنیایم شوند . . .



اس ام اس گریه دار



خدا حافظ برای تو رهائی داشت

 برای من غم تلخ جدائی داشت . . .



اس ام اس گریه دار


سردفتر عالم معانی عشق است

 سر بیت قصیده جوانی عشق است

ای آنکه خبر نداری از عالم عشق

 این نکته بدان که زندگانی عشق است . . .




اس ام اس گریه دار



دو چشمت سرزمین آرزوها ، نگاهت داستان آشنائیست

امان از آن زمان که قلبم ، گرفتار خزان یک جدائیست . . .



اس ام اس گریه دار


در اوج یقین اگرچه تردیدی هست

 در هر قفسی کلید امیدی هست

چشمک زدن ستاره در شب یعنی

 توی چمدان ماه ، خورشیدی هست . . .



اس ام اس گریه دار


گاهی به درد دل خود میخندم

 خلق دارد تصور که دلی خوش دارم . . .



اس ام اس گریه دار


بی تو من از نسل بارانم ، چون ابر بهارانم گریانم

بی تو من با چشم گریان ، سیل غم برد آشیانم . . .




اس ام اس گریه دار



بگم سلام دل میگیره ، بگم علیک دل میمیره

فقط میگم دوستت دارم ، این جور دل آروم میگیره . . .!




اس ام اس گریه دار


مینویسم” د ی د ا ر”

تو اگر بی م ن و دل تنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار . . .



اس ام اس گریه دار



دوای درد غم خنده باشد ، خوشا آنکه ز غم دل کنده باشد

غم دنیا نخور ای یار دیرین ، که هر کس غم خورد ، بازنده باشد . . .



اس ام اس گریه دار



دلم زیباترین دل هاست امروز

 درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم

 دهم آن را به دست یار امروز . . .



اس ام اس گریه دار



وقتی کسی نیست که به دادت برسه ، داد نزن

شاید از سکوتت بفهمند که چقدر درد و غم تو وجودته . . .



اس ام اس گریه دار



پیام آشنائی مهربانیست

 دل بی مهر را دانی بها نیست

فقط دانم که انسانهای عاشق

هم از غم های عالم رها نیست . . .



اس ام اس گریه دار



تو را در مثنوی پیدا نکردم

 حضور دیگری پیدا نکردم

سرودم هر غزل تنها تو بودی

 برایت ثانوی پیدا نکردم . . .




اس ام اس گریه دار



دوبیتی های من غم میشمارند

 رباعی های من نم میشمارند

غزل هایم برای دیدن تو

 قطره های باران را میشمارند . . .




اس ام اس گریه دار


سکوت عاشق در برابر جفای معشوق

 فقط به خاطر حرمت عشق است



اس ام اس گریه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد