جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس چشم آهو


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس چشم آهو


یه طرح از چشمات بفرست

یه آهو اینجاست میخوام روشو کم کنم !

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن




اس ام اس چشم آهو


شب شرابی خوردم و مستی مرا در بر گرفت

 دوریت آمد به یادم هستی ام آتش گرفت . . .



اس ام اس چشم آهو



به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه !



اس ام اس چشم آهو


همیشه مست و شیدری تو بودم

 به فکر آرزو های تو بودم

تموم آرزوهای منی ، کاش

 یکی از آرزوهای تو بودم . . .



اس ام اس چشم آهو



هرچه زدم بی تو دلم وا نشد

 جز تو کسی باب دل ما نشد

هرچه پرستو شدم و پر زدم

 هم نفسی مثل تو پیدا نشد . . .



اس ام اس چشم آهو



هر شب به فکرت نازنین تا صبح خلوت میکنم

هر دم به شوق دیدنت اخمی به ساعت میکنم



اس ام اس چشم آهو



اگر اسم آدما رو بارزترین صفاتشون بذارن

 اسم منو چی میذاشتی !؟



اس ام اس چشم آهو



صدای پای تو که میروی ، صدای پای مرگ که میآید . . .

( حسین پناهی )



اس ام اس چشم آهو



اگر ماه بودی به صد ناز

شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .



اس ام اس چشم آهو


در این شب پر از سکوت ، واژه ها یاری ام نمیکنند ، کاش تو بودی تا سکوتی مرگبار

بر لحظاتم سایه نمی افکند ، کاش تو بودی تا در دریای مهربانیت غرق میشدم

تو زیباترین ترانه ام هستی . . .



اس ام اس چشم آهو



من تو را باز کجا خواهم یافت ؟

جز در اندیشه خویش و به جز قصه هجران و شکیب

چیست افسانه عمر . . . ؟



اس ام اس چشم آهو



آفتاب پنجره را میشناسد حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم می آید حتی اگر خسته باشد

دل هواتو میکند حتی اگر شکسته باشد . . .



اس ام اس چشم آهو



واسه مشق شبت بنویس :

اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . . .



اس ام اس چشم آهو


ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی

تو بمان با دگران وای به حال دگران . . .




اس ام اس چشم آهو


چرا غمگینی ؟ : عاشق شدم

آیا عشق شیرین است ؟ : بله شیرین تر از زندگی

چرا تنهایی ؟ : ویژگی عاشق هاست

لذت تنهایی چیست ؟ : فکر به او و خاطرات او

چرا می روی ؟ : برای اینکه او رفت

دلت کجاست ؟ : پیش او

قلبت کجاست ؟ : او برده

پس حتما بی رحم بوده  نه ؟ : نه اصلا

چرا ؟ : چون باز هم او را میپرستم . . .



اس ام اس چشم آهو
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد