جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس آرزو


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس آرزو


همیشه مست و شیدای تو بودم

 به فکر آرزو های تو بودم

تموم آرزو های منی ، کاش

 یکی از آرزوهای تو بودم

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس آرزو


زندگی تجربه تلخ فراوان دارد

و سه تا کوچه و پس کوچه و یک عمر بیابان دارد . . .



اس ام اس آرزو



خوشا روزی که با هم مینشستیم

 قلم در دست و کاغذ مینوشتیم

قلم بشکست و کاغذ در هوا شد

 مگر خط جدایی مینوشتیم . . .



اس ام اس آرزو


چه رنجی است زیبایی ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه زندگی آزار دهنده ای است تنها بودن . . .



اس ام اس آرزو



سوگند میخورم ، به جز حضور تو هیچ چیز را در این دنیا را جدی نگرفتم

حتی عشق را . . .



اس ام اس آرزو



من آن ابرم که میخواهد ببارد

 دل تنگم هوتی گریه دارد

دل تنگم غریب این در و دشت

 نمیداند کجا سر میگذارد . . .



اس ام اس آرزو



تا قاف ترین قله هستی سی مرغ ترین همسفرم باش

من مرغ اسیر دریاچه نورم

 تا پر بکشم سوی خدا ، بال و پرم باش . . .



اس ام اس آرزو



گاهی خیال میکنم از من بریده ای

 بهتر  ز من برای دلت برگذیده ای

از من عبور میکنی و دم نمیزنی

تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای . . .



اس ام اس آرزو



شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

 من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی . . .



اس ام اس آرزو



مژه بر هم مزن ای دوست که بادم ببرد

 چون سبک تر شده ام ، از پر کاهی ز غمت . . .



اس ام اس آرزو


گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت

سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت

مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت

 ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت . . .



اس ام اس آرزو



دوستی چیزی برای هدیه نیست

 طرح دریا و غروب گریه نیست

دوستی یک کلبه ویرانه نیست

 صحبت از شمع و گل پروانه نیست

دوستی تنهای تنها یک تب است

 بی تو ماندن در سکوت یک شب است . . .



اس ام اس آرزو



عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

 هرچه عاشق زار تر ، معضوق از او بیزار تر . . .



اس ام اس آرزو



صدایت میکنم هر شب ، تو هم امشب صدایم کن

تو مغروری ، غرورت را فقط یک شب فدایم کن . . .



اس ام اس آرزو



شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند

 آن قدر شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند . . .



اس ام اس آرزو


روزی سپری شد به امیدی که شب آید

 شب آمد و دیدم به دلم تاب و تب آمد

ای دوست دعا کن که من بیچاره مبادا

 در حسرت دیدار تو جانم به لب آید . . .



اس ام اس آرزو



مهربانی نقش هر نقاش نیست

هر که نقشی را کشید نقاش نیست

نقش را نقاش معنا میدهد

 مهربانی نقش یار است

حیف که یار نقاش نیست . . .



اس ام اس آرزو


پای من خسته از این رفتن بود

 قصه ام قصه دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم

 راهش افسوس جدا از من بود . . .



اس ام اس آرزو



من و این داغ در تکرار مانده

 من و این عشق بیدار مانده

مپرس از من چرا دلتنگ هستم

 دلم بین در و دیوار مانده . . .



اس ام اس آرزو



دردم این است که باید پس از این قسمت ها

سال ها منتظر قسمت آخر باشم . . .



اس ام اس آرزو



از پنجره روزگار به درخت عمر که مینگرم

 خوشتر از یاد عزیزان ثمری نیست . . .



اس ام اس آرزو



دو شاخه گل ، دو جام مستی

 فدای تو هر جا که هستی . . .


اس ام اس آرزو
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد