جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس رفاقت و پایه


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس رفاقت و پایه


گرچه ما خوابیده اندر سایه ایم

 در رفاقت تا قیامت پایه ایم

  

 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن



اس ام اس رفاقت و پایه


یاس بوی مهربانی میدهد

 عطر دوران جوانی میدهد

یاس ها یاد آور پروانه اند

 یاس ها زندگی بخش خانه اند . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



دلم زیبا ترین دل هاست امروز

درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم

 دهم آن را به دست یار امروز . . .



اس ام اس رفاقت و پایه


خنده بر خاری من ای گل بی خار مزن

من به پای تو نشستم که چنین خار شدم  . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



در عالم رفاقت محبت تقدیمت میکنم

 تا در بیگانگی فردا فراموشم نکنی . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد

 اگر از شهر غم رفتی ، مرا هرگز مبر از یاد . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



روزگاری جاده بودم ، جاده ای غرق تردد

 جاده ای کز رفت و آمد ، لحظه ای خالی نمیشد

من که بسیاری غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



بیا تا پرواز اعتماد را با هم تجربه کنیم

 وگرنه میشکنیم بال های دوستی مان را . . .



اس ام اس رفاقت و پایه



اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت

 چم به راه تو میمونم با دلی پر از صداقت


اس ام اس رفاقت و پایه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد