جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قلب


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس قلب


قبر واقعی آدم در خاک نیست

 بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند

  


کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن


اس ام اس قلب


نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟



اس ام اس قلب


در میان بغض کوچه ها من همان تنها ترینم

 گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی

یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد معشوق است . . .



اس ام اس قلب



در فلسفه وفا چنین آمده است ، دل وقف شکستن است ، بیهوده نرنج . . .



اس ام اس قلب



تو در انجا ، من اینجا بی قرارم

 دل صبری تو داری من ندارم

به قربون دل صبرت بگردم

 به دیدار شریفت انتظارم . . .



اس ام اس قلب



دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی

لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی . . .



اس ام اس قلب



تک کل واشده ای گفت صبا را عشق است

بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است

گل و بلبل بنشسته به کنار

 سنبل آمد بی میان گفت  وفا را عشق است . . .


اس ام اس قلب



غرق ترانه میشوم از نگاه گاه گاه تو

 کاش خانه ای بنا کنم در حوالی نگاه تو . . .



اس ام اس قلب



گفتی چو خورشید زنم سوی تو پر

 چون ماه شبی میکنم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی تنگ غروب

 افسوس که مهتاب شدی وقت سحر . . .



اس ام اس قلب



یادت باشه یادتو به یادم میمونه

 یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه  . . .



اس ام اس قلب



مهم این نیست که در عشق شکست بخوری ، مهم این است که در عشقی

که به خدا داری شکست نخوری . . .



اس ام اس قلب



همین امروز دوستم بدار ، شاید فردائی نباشد . . .



اس ام اس قلب



دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست

نصفش رخ عاشق است ، نصفش رخ دوست . . .



اس ام اس قلب


باز آمدنم به خدمتت دیر نشد

 اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

یک موی تو را به عالمی نفروشم

 تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد . . .




اس ام اس قلب


من کویر خسته ام نوئی نم نم بارون

 دلم برات تنگ شده کجائی ای مهربون . . .


اس ام اس قلب
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد