جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نگاه و اجبار


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس نگاه و اجبار


در خلوت من نگاه سبزت جاریست!

این قست بی تو بودنم اجباریست

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
اس ام اس عاشقانه ) رو بزن



اس ام اس نگاه و اجبار


تو با آواز خود شب را شکستی

 ولی من بی دریچه مانده ام باز

هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟

  ز یاران باز هم جا مانده ام باز . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



خداوند ، گوش ها و چشم ها را در سر قرار داده است تا تنها سخنان و صحنه های

بالا و والا را جستجو کنیم . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



قصه ها بر من گذشت تا بدانم کیستم 

 سرگذشتم هرچه بوده من پشیمان نیستم

من اگر سردار عشقم یا که پاکباخته ام

 سرگذشتم را به دستان خودم ساخته ام . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت

 پلیدی ها وزشتی ها به زیر خاک

می ماندند ، بهاری جاودان آغوش وا می کرد

جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



عاشقی مقدور هر عاشق نیست

 غم کشیدن کار هر نقاش نیست . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن

 که محال است دگر مثل تو پیدا کردن . . .




اس ام اس نگاه و اجبار


بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند

مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



بازی روزگار را نمی فهمم ! من تو را دوست دارم تو دیگری را دیگری مرا

و همه ی ما تنهاییم . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود

که برای بیان کردن “دوستت دارم”

نیاز به قسم خوردن نبود . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



شهر آیینه دار میشود با یک گل

 پروانه تباه میشود با یک گل

گفتند : نمیشود ، ولی میبینید

 یک روز بهار میشود با یک گل . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده

بلور قلب کوچکم  ز دوزیت ترک زده !




اس ام اس نگاه و اجبار



هرچه که زیباست و لایق تقدیم شما باد

 غروب غم ها و طلوع شادیهایتان

آرزوی من است . . .



اس ام اس نگاه و اجبار



اکنون با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم می زنم که با هر نفس

گامی به تو نزدیک تر می شوم . این زندگی من است . . .




اس ام اس نگاه و اجبار


زندگی را تو بساز ، نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف

زندگی یعنی جنگ ، تو بجنگ ، زندگی یعنی عشق ، تو بدان عشق بورز .



اس ام اس نگاه و اجبار
نظرات 1 + ارسال نظر
sami یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد