جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک جدید عاشقانه مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
پیامک جدید عاشقانه مرداد 92


روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد

 احساس نمودم که دلم در خطر افتاد

تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت

 زیبایی گل های بهار از نظر افتاد

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت از شیر مادرم هم حلال تره

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن







پیامک جدید عاشقانه مرداد 92


اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم

بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده !



پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



نه یادی میکنی نه میری از یاد

 به نیکی باد یادت ای پریزاد

مرا کردی تو ای دوست ، فراموش

 فراموشیست رسم آدمیزاد



پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



یه تکه سلام ، دو فنجان مکث 

و یک لحظه سکوت به احترام نام قشنگت  . . .


پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



اگر تمامی ابر های آسمان ببارند ، گل های قالی نخواهند شکفت

و این قانون زیر پا ماندن است . . .



پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



عشق تو همچون افق بی انتهاست

 قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست

زندگی با آرزو ها روبروست

با تو بودن از برایم ارزوست



پیامک جدید عاشقانه مرداد 92


هیچ اگر سایه پذیرد ،  من همان سایه هیچم . . .


پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



نترسم که با دیگری خو کنی

 تو با من چه کردی که با او کنی ؟


پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



دلم خوش بود تقدیرم به دست تو رقم خورده

 کسی جز دست نا اهلان دل مارا نیازرده

دلم خوش بود با عشقت غم دنیا حریفم نیست

 شنیدم عاقبت گفتی که عاشق مثل من کم نیست



پیامک جدید عاشقانه مرداد 92



حاصل عمر من سه سخن بیش نبود

خام بودم ، پخته شدم ، سوختم


پیامک جدید عاشقانه مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد