جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید مرداد ماه 1392


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس جدید مرداد ماه 1392


تنها داروئی که ۲ خاصیت داره چشم های قشنگ توست

که هم آرومم میکنه هم داغون !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن






اس ام اس جدید مرداد ماه 1392


گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .



اس ام اس جدید مرداد ماه 1392



عمر من غارت شد ، و غارتگر من دور شد

 من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد  . . .


اس ام اس جدید مرداد ماه 1392



دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست

 جای چشم ابرو نگیرد ، گرچه او بالاتر است .



اس ام اس جدید مرداد ماه 1392



پشت پلکم عکستو نقاشی کردم گلکم

 تو رو میبینم تا وقتی چشم میبندم گلکم

ای پیام این تبسم که رو لبهای منه

خیلی وقته که به گریه هام میخندم گلکم



اس ام اس جدید مرداد ماه 1392



هر رهگذری محرم اسرار نگردد

صحرای نمک زار ، چمن زار نگردد

هرجا که رسیدی مکش طرح رفاقت

 هر کس که به تو یار وفادار نگردد



اس ام اس جدید مرداد ماه 1392



بوسه ابتکاریست از طبیعت

 برای زمانیکه احساس در کلام نمی گنجد



اس ام اس جدید مرداد ماه 1392



باید که مهربان بود ، باید که عشق ورزید

 زیرا که زنده بودن ، هر لحظه احتمالیست


اس ام اس جدید مرداد ماه 1392
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد