جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اسمس مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اسمس مرداد 92


آنجا که توئی ، رهگذری نیست مرا

 جز دوری تو غم دیگری نیست مرا

خواهم که به جانبت پرواز کنم

 حیف است که هیچ بال و پری نیست مرا

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن







اسمس مرداد 92


۹۸۴۲۳۴۷۴۴۳۲۴۲۷۸۲۳۴۸۷۵۶۱۲۵۷۸۱۲۳۵۸۷۵۴۳۵۷۸۳۴۸۵۷۲۳۸۴۷۵

اینقدر دوست دارم !!!



اسمس مرداد 92


لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو

تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو . . .



اسمس مرداد 92


در طوفان زندگی ، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است . . .



اسمس مرداد 92



کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود . . .



اسمس مرداد 92



خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن

به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !



اسمس مرداد 92



نگاهی کرد و در به در کرد ، یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد

شکسنی خورد و آمد تا بماند ، ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . . .



اسمس مرداد 92



گر نگه دار من آن است که من میدانم

 شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . . .



اسمس مرداد 92


یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست

معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی !


اسمس مرداد 92



من و تو از تبار بی کسانیم

 در این غوغا چه کس را کس بدانیم

کسی نشنید فریاد کمک را

 کمک کن تا برای هم بمانیم




اسمس مرداد 92


آن شب که شد زندگی ما آغاز ، آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز ، دیدند که  سوختیم گفتند بساز



اسمس مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد