جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه مرداد ماه


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه مرداد ماه


اسم : عاشق دل شکسته

محل زندگی : سیاهچال زمانه

محل تولد: دنیای بی نام و نشانه

تفریح : بازی با تکه های قلب شکستم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن








اس ام اس عاشقانه مرداد ماه


تا حالا یه هندونه که از عقب نیسان بخوره کف خیابون رو دیدی !؟

اونجوری تیکه پارتم !!!


اس ام اس عاشقانه مرداد ماه




چه زیباست در شب مهتابی دیدن یار

 چه کنم دیوار بلند است و نگهبان بسیار . . .



اس ام اس عاشقانه مرداد ماه



دلتنگی بد نیست ، یادگاری است از آنانی که داریم و دورند . . .



اس ام اس عاشقانه مرداد ماه



در علم فیزیک میگن اگر جسمی محیط دایره را طی کند ، جابه جایی صورت نگرفته

اما هر وقت دور تو میگردم ، احساس میکنم که دور دنیا چرخیدم !

تو دایره عشق منی



اس ام اس عاشقانه مرداد ماه




خوشبختی یعنی دیدن حرفها در سکوت

 خاموش کردن شمع غرور با یک فوت

حس کردن تشنگی در یک لیوان آب یخ

 لمس کردن خاطره ها ، چه شیرین و چه تلخ . . .




اس ام اس عاشقانه مرداد ماه



سعی نکن بفهمن کدوم ستاره قشنگ تره

 سعی کن بدونی پیش کی قشنگ ترین ستاره ای . .



اس ام اس عاشقانه مرداد ماه



بیا وا کن لبانم را به تکرار سرود عشق

 که من آن مرغ غمگین شب اوازم . . .



اس ام اس عاشقانه مرداد ماه



آشفته دلان را هوس خواب نباشد

 شوری که به دریاست به مرداب نباشد . . .



اس ام اس عاشقانه مرداد ماه



به چه میخندی تو ؟

به مفهوم غم انگیز جدایی ؟ به چه چیز ؟

به شکست دل من یا به پیروزی خویش ؟

به چه میخندی تو ؟

به دل ساده من میخندی ؟ که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست

خنده دار است بخند  . . .


اس ام اس عاشقانه مرداد ماه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد