جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد


گرچه از فاصله ماه به من دور تری

 ولی انگار همینجا و همین دور و بری

ماه میتابد و انگار تویی میخندی

 یاد آید که انگار تویی میگذری

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن






اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد


لحظه لحظه ، دم به دم ، ساعت به ساعت خواهمت

گر خوشم یا ناخوشم ، در هر دو حالت خواهمت

گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند

در ان زمان ای یار ، من با اشاره خواهمت . . .



اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد



دوستت دارم و دانم که تویی دشمن جانم

 از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم . . .


اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد




اگر خنجر زنی بر من ز رویت رو نگردانم

که من دیوانه عشقم ، ز خنجر دست بر ندارم . . .



اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد


بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من

 خدا عاشقان را غم مده ، شکرانه اش با من . . .


اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد




اگر بودی دلم رسوا نمیشد

 دوباره پشم من دریا نمیشد

اگر بودی نگاه بی پناهم

 میان مردمان تنها نمیشد . . .



اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد



رفته است به راهی که بر نمیگردد باز

 خوبترین پرنده خوش آواز

ای کاش ندیده بودمش از آغاز

 یا بود مسیر تماشایش باز . . .



اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد



لحظه پاک نیایش دارم از خدا یه خواهش

 بر سر دل های سوخته بکشد دست نوازش . . .



اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد



تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شده

 از عاشقی تباهی ، از زندگی مصیبت

از دوستی شکست و از سادگی خیانت . . .



اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد



به نام خدا خالق انسان ، به نام انسان خالق غم ها

به نام غمها به وجد آورنده اشک ها ، به نام اشک تسکین دهنده قلبها

به نام قلب ها ایجادگر عشق ، و به نام عشق زیباترین خطای انسان


اس ام اس عارفانه و احساسی مرداد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد