جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شکست عشقی مرداد 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس شکست عشقی مرداد 92


ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را

 اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم

ای دوست مبین به چشم دشمن ما را

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





اس ام اس شکست عشقی مرداد 92


از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت

می اندیشم ای بود و نبود من !


اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



عاشق یک بار به دنیا میاد اما سه بار میمیره

وقتی یارشو با کسی می بینه

وقتی بفهمه اون دوستش نداره

وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم

هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



سازگلهای دلم آهنگ توست 

یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اماجان چشمانت بگو

 حس نکردی یک نفردل تنگ توست . . .؟



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



به قلبم نشستی نگفتم چرا 

  دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود 

 چو دیدم تو هستی نگفتم چرا



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



آدم از روز اول تا روز آخر تاوان پس میده

تاوان زنده بودن ، تاوان زندگی کردن و تاوان به دنیا آمدن



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92


بنازم حسن نیکویت

 عجب یادی ز ما کردی

فضای تنگ قلبم را

 زمین تا آسمان کردی



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم

 با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92


تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید

 دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم

 تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



در دوستی ِ ما،

پارسال

امسال

یا سال آینده

تنها طول ِ آن را افزایش می هد،

عمق  آن در توان کلمات نیست



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



تو همان مهربانی هستی؟!

یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم …

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید



اس ام اس شکست عشقی مرداد 92



تو را با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم

از آن پس من تو را چون بت پرستیدم


اس ام اس شکست عشقی مرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد