جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار جدید

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار جدید


خدایا !

من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار جدید


دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه

هنر اینه که پرنده جَلدت بشه

 نه اینکه پرهاشو قیچی کنی



اس ام اس تیکه دار جدید


ای کاش نگاهت

 زیر نویس داشت !


اس ام اس تیکه دار جدید


همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم

 از عمد . . .

راه اشتباه را نباید برگشت  . . . !



اس ام اس تیکه دار جدید


از ما که گذشت !

ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن

تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند . . .



اس ام اس تیکه دار جدید


راستـش را بگو :

نکند تو همان “این نیز” هستی

که همیشه می گذری . . . ؟



اس ام اس تیکه دار جدید


خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش

 بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر !

در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی  . . .



اس ام اس تیکه دار جدید


باران همیشه می بارد

 اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

  نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .



اس ام اس تیکه دار جدید



انسان موجودیست که زیاد موجود نیست !



اس ام اس تیکه دار جدید


تیغ روزگار شاهرگ ” کلامم ” را چنان بریده

 که سکوتم ” بند ” نمی آید !


اس ام اس تیکه دار جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد