جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار سنگین

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار سنگین


آدم ها عادت می کنند !

به هر چیزی !

حتی به خنجر هایی که از پشت می خورند !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس تیکه دار سنگین

اگه خاطرخواه زیاد داری معنیش این نیست

 که فوق العاده بی نقصی

 شاید خیلی ارزون قیمتی !



اس ام اس تیکه دار سنگین


برای دوست داشتن فقط کمی وقت لازمه

 اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافیه . . . !



اس ام اس تیکه دار سنگین


بدم میاد از اینایی که وقتی دارن  از طرفشون جدا میشن

 براش آرزوی خوشبختی می کنن !

داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن . . .


اس ام اس تیکه دار سنگین


یک مترسک خریده ام !

عطر همیشگی ات را به تنش زده ام !

 درست مثل توست

 فقط اینکه روزی هزار بار از رفتنش مرا نمی ترساند …


اس ام اس تیکه دار سنگین


آدم فهمیده ای بود !

خوب می دانست کجاها خودش را به نفهمی بزند …



اس ام اس تیکه دار سنگین



می بینی چقدر ساده است ؟

 دیگر نمی شناسمت اما دوستت دارم



اس ام اس تیکه دار سنگین



آدم با گذشتی بود !

 از من هم گذشت



اس ام اس تیکه دار سنگین



یکی باش برای یک نفر

 نه خاطره ای مبهم در ذهن صدها نفر



اس ام اس تیکه دار سنگین



دیگر نمی گویم گشتم نبود ، نگرد نیست !

بگذار صادقانه بگویم …

گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود !

شما بگردید ! لابد مال شماست !



اس ام اس تیکه دار سنگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد