جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و طعنه دار

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و طعنه دار


چقدر تلخ شده ای

این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب می کنی ؟

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار

به حساب خیال بافی ام مگذار

 اما ستاره ای دارم در تاریکترین شب ها

فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد

 به چراغ های کوچک یک هواپیما !



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار


همیشه واسه گلی خاک گلدون باش

 که اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست !



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار



عجیب است دریا

همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !




اس ام اس تیکه دار و طعنه دار


آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت

 ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !

تو به خاطر اینکه بفهمی منم

 و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی …



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار



سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم

 عمرم بود



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار


تو که رفتی دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمی شوی



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار


تویی که مرا در حال سقوط می بینی

 آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟



اس ام اس تیکه دار و طعنه دار


عجیب است هیچوقت نگذارید در زندگی ،

 کسی که شما فقط ” یکی از انتخابهایش  ” هستید

 برایتان تبدیل به ” اولویت ” شود !


اس ام اس تیکه دار و طعنه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد