جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد

اس ام اس
اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


چه فرقی می کند

عاشق تو باشم

یا عاشق رنگین کمان

وقتی هر دو هفت خطید؟

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


یه زد و خورده ساده بود !

 تو جا زدی

من جا خوردم!



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


فقط یکــیو می خوام که باهاش برم کافه گرامافون

ربات هم بود ، بود!

بی احســاسیش شــرف داره به احساس ِ بعضی ها!



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد



لیاقت می خواهد واژه ” ما ” شدن

لیاقت می خواهد ” شریک ” شدن

تو خوش باش به همین ” با هم ” بودن های امروزت

من خوشم به خلوت تنهایی ام

تو بخند به امروز

من می خندم به فرداهایت



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


دوره ای شده که حاضرم جای “پت”باشم

اما یه دوست واقعی مثل “مت”داشته باشم!



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


بزرگترین اشتباهم این بود

که التماست کردم بمانى

نمى ارزیدى !

دیر فهمیدم!



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد



پشت چراغ قرمز!

اعتراف کردم”دوستت دارم”

تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی

یاد من بیفتی

نمی دانستم قراراست بعد من

تمام چراغ های زندگیت سبز شوند



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


مار در آستین شرف دارد به تو

مار را خودم پرورش داده ام

نیش تو دست پرورده ی کیست ؟



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


به خیال خودت زیرآبی زدی و رفتی

اما حواست نبود دقیقا منتظر همین حرکتت بودم !



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد


جدیدا دلم خیلی خیلی خیلی گنده شده

ولی جالب اینجاست که بدونی

هنوز هم یه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم



اس ام اس تیکه دار و نیش دار مرداد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد