جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک تیکه دار و سنگین

اس ام اس
پیامک تیکه دار و سنگین


وقتی که مرا دور می زنی یادت باشد

که عشق را در میدان من آموختی !

دوباره به من خواهی رسید ، شک نکن

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





پیامک تیکه دار و سنگین


دل بستن به کلاغی که دل دارد

بهتر از دل باختن به طاووسی است

 که فقط ظاهر خوشگل دارد !



پیامک تیکه دار و سنگین


عجب طعم گسی دارد دروغ هایت !

وقتی به خورد گوش هایم می رود

 تمام ذهنم را جمع می کند



پیامک تیکه دار و سنگین



دیگه بهت نمی گم برو به جهنم

آخه مگه جهنمیا چه گناهی کردن

که باید آدمی مثل تو رو تحمل کنن



پیامک تیکه دار و سنگین


هیــس !

کــــمی آرامــــتـــر تنـــــها شــــو

بی صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن

آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیـــــر

مـــمــــکــن است بــــیـــدار شــــود

وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !



پیامک تیکه دار و سنگین


به بعضیا باید گفت یه برنامه بذار دیگه نبینمت



پیامک تیکه دار و سنگین


یاد گرفتم

دستانم اینبار که یـــخ کرد

دیگر دستانت را نگیرم

آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند



پیامک تیکه دار و سنگین


مثل لیوانی شده ام که لبه اش پریده باشد!

تشنه که شدی مراقب باش !

عجیب وحشی ام



پیامک تیکه دار و سنگین



آب نریختـــــم که برگردی

آب ریختـــــم تـــا پاک شود

هر چه رد پای توست ، از زنـــدگیـــ ام…!



پیامک تیکه دار و سنگین


چـه تـجـارت نـاشـیـانه ای بـود

آن هـمـه نـازی کـه مـن از تـو خـریـدم



پیامک تیکه دار و سنگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد