جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد

اس ام اس
اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق در آمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد

نمیبخشمت خائن

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده باشد

 به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


همه از مرگ می ترسن

 ما از رفیق نامرد



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است

 شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


زندگی شاید همین باشد

یک فریب ساده و کوچک

 آن هم از دست کسی که تو دنیا را جز با او و جز برای او نمی خواهی !



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد



نمیدانم بگویم بمان یا برو ؟

 چرا که باور کرده ام به هیچ فعلی پایبند نیستی !



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد



چه فرقی میکنه که من عاشق تو باشم

 یا عاشق رنگین کمان

 وقتی هردو هفت خطید !



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


دست از سرم بردار برو

 ندارم حوصله ی این حرفارو !

همه یادگاریات بخوره تو سرت

 نه خودتو میخوام نه دردسرت !



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


چه داروی تلخی است :

وفاداری به خائن ، صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل



اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد


یکی را آرزو کردی و رفتی

 برایش پرس و جو کردی و رفتی

تو هم تا آبرو از من گرفتی

 مرا بی آبرو کردی و رفتی


اس ام اس جواب به خیانت کار و نامرد
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد