جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی

اس ام اس
پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی


عاشق شدم و عذاب را فهمیدم

 رنجیدن و اضطراب را فهمیدم

در چشم تو عشق را ندیدم اما

معنای دل کباب را فهمیدم

هر روز خطاهای تو را بخشیدم

 تا بخشش بی حساب را فهمیدم

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی


دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

 تنها آسمانمان یکیست !


پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی



دوستت دارم تکیه کلام تو بود

 من بی جهت به آن تکیه داده بودم !



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی


حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست !

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

 بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت !



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی


عجب جوش و خروشی بود عشقت

 خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

عجب آدم فروشی بود عشقت



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی



با عشق به من خیانت کردی

 دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

 هر دو قلمت خرد اگر برگردی !



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی


هر که را دیدم خیانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

 خود ندانستم از این غم ها چه سود ؟



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی



امروز دیگه نسبت به تو حسی ندارم

 بخوای می گم دوست دارم اما ندارم



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی



تو این دو روز زندگی

شبیه من فراوونه

یه لحظه چشماتو ببند

 گذشتن از من آسونه




پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی



این تو نیستی که مرا از یاد برده ای

این منم که به یادم اجازه نمی دهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند

صحبت از فراموشی نیست صحبت از لیاقت است !



پیامک و اس ام اس خیانت و نامردی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد