جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


همیشه درد از دیگران است

گاهی از نبودنشان

گاه از بودنشان

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه

در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی

 تا پاک شود هرچه رد پای توست از زندگی



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


جالب است که انسانها دو چشم دارند

 ولی با یک چشم به دیگران می نگرند

و جالب تر اینکه انسانها یک چهره دارند

اما دورویی می کنند



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه



نمیتونم ببخشمت ، دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم ، گندیدی و بریدمت



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزشت نیست

آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


در آغوش خودم هستم

من خودم را در آغوش گرفته ام !

نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت

اما وفادارِ وفادار



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


چه قدر تلخ شده ای !!!

آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم

 احساس می کنم دیگر دلم برایت نمی لرزد


اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


درست متر کن !

 آدم ها هم قد خودشان اند

 نه هم قد تصورات تو



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


من ، تو : ما

یادت هست ؟

ولی تمام شد

حالا چی ؟ تو ، او : شما

من هم به سلامت



اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه


فکر می کردم تو همدردی ، اما نه !

تو هم دردی


اس ام اس های خیانت و نامردی عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد