جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نامردی و خیانت در عشق

اس ام اس
اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


خدایا

در انجماد نگاه های سرد این مردم

 دلم برای جهنمت تنگ شده است !

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس نامردی و خیانت در عشق

هرگز نگو که دوست داری اگر حقیقتاً بدان اهمیت نمی دهی

درباره احساست سخن نگو ، اگر واقعا وجود ندارد

هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش را داری

هرگز نگو برای همیشه وقتی می دانی که جدا می شوی

هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری

هرگز سلامی نده وقتی می دانی که خداحافظی در پیش است

قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری

به کسی نگو که تنها اوست وقتی در فکرت به او خیانت میکنی



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست

 گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


دست از سرم بردار برو

 ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت

نه خودتو میخوام نه دردسرت !




اس ام اس نامردی و خیانت در عشق



من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند

امّا تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


محبت به نامرد ، کردم بسی

 محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست

که دردی چو دیدار نامرد نیست



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق



این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند



اس ام اس نامردی و خیانت در عشق


چه داروی تلخی است ، وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو  و مهربانی با سنگدل


اس ام اس نامردی و خیانت در عشق
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد