جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی

اس ام اس
اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی


یکی را آرزو کردی و رفتی

 برایش پرس و جو کردی و رفتی

تو هم تا آبرو از من گرفتی

 مرا بی آبرو کردی و رفتی

 
  
 
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی

عاشق شدم و عذاب را فهمیدم

 رنجیدن و اضطراب را فهمیدم

در چشم تو عشق را ندیدم اما

 معنای دل کباب را فهمیدم

هر روز خطاهای تو را بخشیدم

تا بخشش بی حساب را بخشیدم



اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی


نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادکی از ادمای بی ارزش می گذرم



اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی


به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی



اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی



آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..

کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد لیز می‌‌خوریــد



اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی



عجب جوش و خروشی بود عشقت

خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

 عجب آدم فروشی بود عشقت


اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی

سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم


اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی

دار بزن


خاطرات کسی که  تـو را دور زده


حالم خوب است


امّا گذشته ام درد میکند




اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی


نفرین به توی نامرد


که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی


نفرین بر آن مرامی که اینگونه


به اعتمادم خیانت کرد




اس ام اس خیانت و بی وفایی در دوستی
نظرات 1 + ارسال نظر
shadi چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:12 ق.ظ

خوب بود همشو با گریه خوندم
خیلی خستم شاید باورتون نشه ولی دیگ به هیچ کس هیچ احسلسی ندارم از بس خیانت دیدم و بخشیدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد