جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید

اس ام اس
اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


رسم ما آوارگان ترک وفا و دوست نیست

رسم ما دریا دلان خشکیدن احساس نیست

ما محبت را به نام دوست ارزان می کنیم

تا صداقت زنده است ما هم رفاقت می کنیم

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید

خوشبخت اگر خار بکارد

 از بخت خوشش لاله و ریحانه در آید

بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد

 یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید


اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


دوستان با وفا سایه گستر لحظه های تلخ

شیرین روزگارند ، سایه ات برقرار



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


پشت پلکم عکستو نقاشی کردم گلکم

 تو رو میبینم تا وقتی چشم میبندم گلکم

ای پیام این تبسم که رو لب های منه

 خیلی وقته که به گریه هام میخندم گلکم



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


میدونم که دلت مثل آیینه صافه

 این فاصله هاست که بی انصافه  . . .



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید



قلب مرا آتش زدند هدیه با تو خاکسترش

 این دل وفادار تو بود ، اما نکردی باورش



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد

من صبوری کردم و غارت گرم مغرور شد



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید



کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز

 تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


سلامت می کنم ای غنچه ی راز  تو بودی از برای عشقم آغاز

تویی تنها دلیل زنده بودن  ندارم طاقتت با چشم در ناز



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید



به که پیغام دهم  به غزل خوان ، به شب مانده  ز راه

یا به انبوه کلاغان سیاه ، یا پرستو که سفر می کند از سردی راه

به پیغام دهم که به یادت هستم  ؟



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید


من یاد خوش دوست به دنیا ندهم

 لبخند خوشش به صد رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند

رد رخ وی به چشم بینا ندهم



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید



دلم گرفته از آدم هایی که می گن دوستت دارم ، ولی معنی شو نمی دونن

از آدم هایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن

از اونایی که زیر بارون برات می میرن و وقتی آفتاب می شه همه چیز یادشون میره



اس ام اس عاشقانه زیبا و احساسی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد