جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقی جدید و احساسی

اس ام اس
اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


اگر چه نازنینان را وفا نیست

گلستانی چو باغ آشنا نیست

اگر بر اوج آسمان هم پا گذارم

دلم یک لحظه از یادت جدا نیست

  
کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





اس ام اس عاشقی جدید و احساسی

امروز بهترین ساعتم رو شکستم

 چون لحظه های بی تو بودن رو به رخم می کشید



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


با من ای دوست اگر خوب ، اگر بد باشی

 تپش حس من این است که باید باشی



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را می بوسند

طناب دار تو را می بافند  مردمی که صادقانه دروغ می گویند !



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


فقط هنگامی که عشق را تجربه می کنیم

  حقیقتا در می یابیم که با از دست دادنش چه چیزی را گم کردیم



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم

 نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شب های تنهایی

  بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم




اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین

 چه دل آزارترین شد ، چه دل آزارترین



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



از غمت اشک نریزم تو بگو پس چه کنم

 آتش قلب خود را با چه خاموش کنم

مطمئن باش که مهرت نرود از دل من

مگر آن روز که در خاک شود منزل من



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



عشق دیگر از شفقت بر کنار افتاده است

هرچه عاشق زارتر معشوق از او بیزارتر


اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



من نه آنه بودم که آسان رفتم اندر دام عشق

آفرین بر فرط استادی آن صیاد باد



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


تو دریا بودی و من قایقی خرد

که هرجا خواست امواجت مرا برد

دلم پارو زن بیچاره ای بود

که در امواج عشقت یک شبی مرد



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



دیدار شما آرزوی ماست !

(روابط عمومی چشمان بی قرار ! )



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


در دلی ، هر چند دوری ار نظر

خوش تر آن روزی که باز آیی ز در

با تو ما را خوش ترین دیدار باد

هر کجا هستی خدایت یار باد



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



تقدیم به کسی که کنارم نیست

 ولی حس بودنش به من شوق زیستن می دهد



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

 تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

 هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی



روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست

 در حمل بار غصه ات با شوق شرکت می کنم



اس ام اس عاشقی جدید و احساسی


وقتی قلبت کوه آتشفشان است

 چگونه انتظار داری در دستانت گل بروید ؟


اس ام اس عاشقی جدید و احساسی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد