جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی جدید

اس ام اس
اس ام اس خداحافظی جدید


ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

منو از خاطره کم کن تا ابد خدا نگهدار

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن



شعر خداحافظی جدید


رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند

 آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند !

از دل برکه شب سر زد و تابید به خورشید

 تا دل روشن نیلوفری اش پاک بماند !


مسیج خداحافظی جدید



خداحافظ برای تو چه آسان

 ولی قلبم ز واژه اش چه سوزان



پیام خداحافظی جدید



تکیه به شونه هام نکن ، من از تو افتاده ترم

 ما که به هم نمیرسیم ، بسه دیگه ! بذار برم



پیامک خداحافظی جدید



اگه می دونسنتی قطره ی بارون هنگام جدا شدن از ابر چه حسی داشت !

اگه می دونستی یه بندر هنگام رفتن کشتی ها چقدر تنها میشد !

اگه می دونستی درخت کاج هنگام پر کشیدن پرنده ها چقدر غمگین می شد !

اگه می دونستی با رفتنت چه آتیشی به جونم کشیدی اینقدر راحت نمی گفتی : خداحافظ …



اس ام اس خداحافظی جدید


منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار

 تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار



اسمس خداحافظی جدید


تو رفتی شاخه عشقم شکسته

 به چشمم شبنم حسرت نشسته

نگاهی هم نکردی وقت رفتن

 نگاهی که سراسر اشک بسته




اس مس خداحافظی جدید



گفتی خداحافظ ! گفتم نمی خواهی مرا ؟

 باشد نخواه ! اما ای کاش می گفتی چرا ؟



اس امس خداحافظی جدید


خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم

توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم

 آخه چطور دلم بیاد چشاتو گریون ببینم ؟



اس خداحافظی جدید


می روم شاید کمی حال شما بهتر شود

می گذارم با خیالت روزگارم سر شود



اس ام اس های خداحافظی جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد