جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظ عاشقانه

اس ام اس
اس ام اس خداحافظ عاشقانه


برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ

برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ

تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر

برو با یک من دیگر بمان ما شو خداحافظ

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اشعار خداحافظ عاشقانه

میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

 ولی هیچوقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری

 که با خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه



مسیج خداحافظ عاشقانه


رفتی اما دل من مانده برِ دوست هنوز

 می برم جسمی و جان در گرو توست هنوز



پیام خداحافظ عاشقانه


من که زندگیمو باختم

 واسه یه لحظه دیدنت

 نزار بازم دل بپوسه

 دوباره وقت رفتنت



پیامک خداحافظ عاشقانه



باران باشد ، تو باشی

 یک خیابان بی انتها باشد

 به دنیا میگویم : خداحافظ



اس ام اس خداحافظ عاشقانه


چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم

خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی



اسمس خداحافظ عاشقانه


واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار

 توی تردید شب خدا نگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار

تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار



اساماس خداحافظ عاشقانه


هنوز نیامده ای خداحافظ ؟ تقصیر تو نیست

 همیشه همین گونه بوده

 برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم



اس امس خداحافظ عاشقانه



ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ

مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ

مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را

برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ



اس خداحافظ عاشقانه


خداحافظ ای ماه شبهای تارم

خداحافظ ای درد جانسوز جانم

خداحافظ ای عشق روزای خوبم

خداحافظ ای شور و شوق حضورم



اس ام اس های خداحافظ عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد