جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی و جدایی

اس ام اس
اس ام اس خداحافظی و جدایی


می شه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری

که با خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری می شه

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




متن و شعر خداحافظی و جدایی


آمدی چه زیبا ، گفتم دوستت دارم چه صادقانه

 پذیرفتی چه فریبنده ، نیازمندت شدم چه حقیرانه

 به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی چه ناجوانمردانه

 واژه غریب خداحافظ به میان آمد چه بی رحمانه

 و من سوختم چه عاشقانه



اشعار خداحافظی و جدایی


میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمی دهد

 پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق

 یک نفر دست هایش تکان بخورد


پیام کوتاه برای خداحافظی و جدایی


شرر زدی جگرم ، نازنین خداحافظ

شکست بال و پرم ، نازنین خداحافظ

دوان به سوی توبودم ، که از جفا تیری

زد عشق بر کمرم ، نازنین خداحافظ



sms خداحافظی و جدایی


برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم

من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم

ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن

 نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن



مسیج خداحافظی و جدایی



بیخودی متاسف نباش

تو آمده بودی که بروی اصلا!

تو چه می دانی چه ترسی ست

ترس از کوچه ی بعد از خداحافظ؟



اس ام اس خداحافظی و جدایی


این قصه هم رسیده به پایان خداحافظ

جان شما و خاطره هامان خداحافظ

من میروم بدون تو اما دعایم کن

در اولین تراوش باران خداحافظ



اسمس خداحافظی و جدایی



خداحافظ برای تو چه آسان بود

ولی قلب من از این واژه لرزان بود

خداحافظ برای تو رهایی داشت

برای من غم تلخ جدایی داشت



پیام خداحافظی و جدایی



طعم ِ خیس ِ اندوه و اتفاق ِ افتاده

یک … آه ! … خداحافظ یک فاجعه ی ساده

خالی شدم از رویا ، حسی منو از من برد

یه سایه شبیه من ، پشت پنجره پژمرد



اس خداحافظی و جدایی



خدا لعنت کند بر واژه ها حتی خداحافظ !

که یعنی آتشی افتاده در من با خداحافظ !

سکوت افتاده مثل رعشه ای بر استخوان هایم

شبیه موج سرد ساحل دریا خداحافظ


پیامک خداحافظی و جدایی


خداحافظ طلوعم

خداحافظ غروبم

خداحافظ تو ای تنها امیدم



اس ام اس های خداحافظی و جدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد